Vi tænder juletræet på Nexø Torv

Vi tænder juletræet på Nexø Torv

Julen nærmer sig så småt og vi skal, traditionen tro, samles på Nexø Torv til lysfest i novembermørket når vi sammen tænder byens flotte juletræ. Der vil igen i år være optog med nisser og knallerter, brandbil, slik til de mindste og hyggelig fællessang. Vi ses på...